Skriva!

He he!!
Jag glömmer bort hela tiden att jag har en blogg!!
Jag skall ju skriva här om det skall bli något bra!!

En liten uppdatering på vad som har hänt dom senaste veckorna!!

Jag har varit å köpt Gymkort på simmhallen!!
Och jippi jag har tränat 3ggr i veckan dom senaste 2veckorna!! Känns jätte skönt
Jag längtar till och med till att träna!!

Skorna vart lösta med att Tiden jag hade inbokad vart avbokad pga att den som skulle hjälpa mig vart sjuk!!
Så jag kunde i lugn och ro åka till Stinsen och jag köpte ett helt nytt träningsset!! He he!! var kul att spendera massa pengar på något bra!!

Tuvisen har varit på massor med kalas!!

På Onsdagar har jag varit med Tuva i simmhallen och hon har nu lärt sig att simma 15m
Mamma är så stolt!!

Vad har jag mer gjort??
Varit och besökt mamsen!
Vi har gjort om i vardagsrummet så nu e det jätte fint!!

Min vikt när jag startade var uppe i 111kg
Väger mig igen i nästa månadsskifte!!

Nu i dag så skall jag iväg och simma!! Och jag håller på att göra Musli för den e slut!!
I dag blir det med kanel och kardemumma!! Skall bli så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0