Gastric Bypass!

He he!! Äntligen skall jag få hjälp med min övervikt har insett att jag inte klarar detta själv!!

Så i förrgår så var jag på inskrivnings samtal på Danderyds sjukhus för en Gastric Bypass! Det gick bra!
Jag upfyller alla krav (Suck egentligen) Så att jag blir beviljad en Op!!

Den kommer att äga rum i höst troligtvis September!

Skall nu bli kallad till en Dietist Där vi skall prata om hur livet efter Op kommer att se ut och vad jag har att förvänta mig!

Jag skall sen träffa en Sköterska precis inna Op Som skall gå igenom det sista och hur vi skall planera Op!

Jag har dock en stor LAST som jag måste sluta med innan Op och det är ett krav annars så blir den inte av och det är min RÖKNING!!! He he hade tänkt mig att jag skulle sluta i alla fall!!

Kännas så himla bra detta med väldigt pirrigt!!

Kram Ullissa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0