Mål!

Har setat här och tänkt! Har kommit på att jag behöver lite mål och morötter för att uppmuntra min viktnedgång!

Här är dom:

1: 105kg Belöning: ett nytt linne.

2: 100kg Belöning: Bio och middag.

3: 95kg Belöning: Ny Jacka

4: 90kg Belöning: Nya jeans

5: 85kg Belöning: Spa behandling

6: 80kg Belöning: Smink analys och ny frissyr.

7: 75kg Belöning: En helt ny garderob.

Har hållt mig mest till kläder då det lär behövas under resans gång!


Övriga milstolpar under resans gång:

*Klara 30 min på min crosstrainer.

*Kunna cyckla till jobbet hela vägen på minst 4ans växel. (Uppförsbacke hela vägen)

*Gå in i en klädbutik och handla vanliga storlekar.

*Känna att kläderna jag har NU är förstora.

*Kunna ha min förlovnings ring igen utan att jag stoppar upp blodet!

*Komma i mina blåa Jeans.

Detta är det jag kommer på nu!! kommer säker mera saker under resans gång!

Kommentarer
Postat av: Paprika

Belöningar är super :) och bättre med kläder än med mat så att man bli extra peppad! Lycka till

2010-05-18 @ 06:28:32
URL: http://paprikas.blogg.se/
Postat av: LIsa

GRATTIS...fan va du kan å är duktig kram <3

2010-07-17 @ 14:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0