TräningsKort!!

Då var årets Träningskort införskaffat!!
Och jag har varit och simmat 20 längder i simhallen!!

Mitt nya tränignskort är i våran simmhall! där har dom ett jättefint Gym och simmhall! och på mitt kort kan jag göra bägge sakerna!! He he!!

I morgon kl 09,15 skall jag träffa en coach som skall hjälpa mig att lägga upp min träning så att det blir bra!! Tänkte ta att träna lite på gymet sen efteråt!

Känns skönt i tanken att kommit i gång!!

Jag skall även leka simskola med min 6åriga dotter så att hon lär sig simma till sommaren! Vi skal försöka att komma i väg till simmhallen 1 gång i veckan och träna hennes simkunskaper! Jag har lovat henne att klarar hon att simma till sommaren skall vi åka till Skara sommarland i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0